2017年6月17日 星期六

<新手實用文:借據>

<新手實用文:借據>
❤️文章最後有靚媽自製SAMPLE LINK無私分享
非正式統計,十個工人有九個都會問僱主借錢 (所以今篇張借據大家keep定張係屋企冇壞)
理由不外乎家鄉有人生cancer或病重,仔女開學要錢,打風屋企漏水,做左朋友保證人佢走左佬財仔追佢債等等...
雖然靚媽唔建議借錢,但我也明白香港僱主的兩難,我自己都借過俾佢, 底線呢架野,對住佢地係會越來越拉得低)😑
好喇又係個句,人家離鄉背井,要有同理心(下刪一萬字)…
今篇唔係教大家見招拆招,係講如果你真係想借錢俾佢要有咩留意😘
首先你要考慮一下佢既還款能力,同埋你既借款能力,
我自己呢,只會最多最多借一個月糧,即係四千幾蚊,因為我當收唔返,咪當係年尾bonus,加上如果即炒,咪又係要補一個月,所以我自己set定係咁多.如果佢獅子會開大口的話,都知佢應該好唔掂,咁我都建議你要小心,不如早d請過個,agent fee都係一萬蚊,計下條數咪仲抵過借。
實例:有一次肥J喊住話要我借一個月人工,理由唔記得天災定要幫屋企人買藥,所以d錢俾晒佢地冇錢還財仔.靚媽一開波拒絕佢,叫佢問朋友同埋叫佢搵佢地公會,話佢地最鍾意幫人..之後佢喊到跪係到,咁我就問返究竟佢係要還幾多錢,佢話一期$2600,咁我當然語重心長溫柔地教育下佢,之後我話我只可以借錢你還一期,exact開左張$2600的支票抬頭寫財仔,之後協議佢每個月要用還財仔單去換取繼續留係到做,$2600就分6個月還(佢要求)。
有幾個真理一定要明白
1. 無論咩原因都好,你唔好意圖想知道真偽,冇架,你只係要決定借同唔借就得。
2. 你借過一次,預左一定有第二次,唔緊要,因為你有權唔再借。
3. 唔好立即SAY YES,話要同先生太太公公婆婆商量下先,仲有佢叫借幾多,一定要同佢殺個價,主度權係你到。
4. 借唔借,自己決定唔洗理其他人,自己衡量一下值唔值得借。
如果你打算借錢,靚媽建議你一定一定要簽好借據,
唔好同我講咩將心比己,咩唔信任工人,咩冇同理心😡
我都好想行入去銀行可以乜都唔簽就借到錢,
工人借財仔也要簽借據, 所以我地都要準備好借據佢簽。
保障自己最重要,就算借錢俾朋友,都要撩返隻龜啦,係咪!
要注意:唔好係出糧單上直接寫扣左錢用黎還錢俾你,要分返開,費時一陣話你扣糧
靚媽自製了一封信,大家可以參考,自行修改,sample for reference only。 無私分享,請自行下載。如要SHARE請註明出處。
(以上只供參考)

26 則留言:

  1. 最近菲傭家人自殺,要緊急支出,希望寫張收據,還請協助分享

    回覆刪除
  2. 最近印傭家中有事急需借錢,因沒有經驗,不知如何寫收據,煩請幫忙分享,謝謝!

    回覆刪除
  3. 最近菲傭開始問我借錢!

    回覆刪除
  4. 菲傭問我借錢返菲,煩請幫忙分享,謝謝!

    回覆刪除
  5. 菲傭問我借錢返菲,煩請幫忙分享,謝謝!

    回覆刪除
  6. 我菲傭尋日問我借錢,麻煩share借據比我,謝謝你呀!

    回覆刪除
  7. 昨天我印傭問我借錢,因為其夫要入院做手術,煩請幫忙分享,謝謝 !

    回覆刪除
  8. 尋日我姐姐問我借錢,要幫細佬俾學費,麻煩share借據比我,thank you!

    回覆刪除
  9. 可以share借據比我嗎?thank you

    回覆刪除
  10. 尋日我姐姐問我借錢,麻煩share借據比我,thank you!

    回覆刪除
  11. 前日姐姐問我借糧話阿媽要做手術,麻煩share 借據比我!感激!

    回覆刪除
  12. 工人姐姐個女入院做手術,麻煩share 借據比我!感激!

    回覆刪除
  13. 可以share 收據比我嗎?thanks🙏🏻🙏🏻工人話幫朋友借財記,佢喊晒口甘話還唔到🤦🏻‍♀️

    回覆刪除
  14. 工人借糧返去救急🤦🏽‍♀️謝分享

    回覆刪除
  15. 麻煩share 借據比我, THANKS

    回覆刪除
  16. 可唔可以share借據,又問我借

    回覆刪除
  17. please can you share it ? pls send to my email

    回覆刪除

僱主們一定要知法守法

最近不少人求助,當靚媽俾建議的時候,很多時佢地都話唔得,甚至買佢地怕...點解?因為僱主自己都話因為自己做左不少"犯法野","踩界野"....所以當工人有日玩野時都不敢揸正黎處理。 例如: 要工人做兩家工作,每月私下俾多少少。 買晒工...