2017年6月17日 星期六

<姐姐屋企人死左點算?>

<姐姐屋企人死左點算?>
最近靚媽很忙,又返工,又湊b,又進修….考完試終於鬆一口氣過聖誕了,yeah~
經常都聽到其他工人姐姐說佢地直系(父母老公仔女)和非直系家人(細佬個朋友個家姐)出事,
輕則發燒,跌親,重則CANCER,心臟病發,車禍,不幸的更會突然死亡.
跟手借一萬幾千,或要回鄉十日八日奔喪….
很多僱主也不知道應該如何處理,
靚媽今次俾D Tips大家,可以參考下。
如果已經死左/重傷:
同工人講:”我都為你好傷心,我都係人地父母,人地仔女,我好明白你的心情(可以的話,請流一滴眼淚/或呻一呻鼻涕),呢個時候,錢幫你唔到D乜,你好需要返去陪佢行埋人生最後一程.咁啦,你想的話我俾你即刻辭職返去,本來你走得咁急,要補返一個月人工俾我,但我明白你現在既情況,我暫時唔使你俾住先,個$4010我當借俾你,明架喇,你settle晒有先還返俾我,如果你再返香港就通知我.雖然你走左我浪費左成萬蚊agent fee,但唔緊要,家人要緊.仲有,你想幾時走?我試下幫你check機票,希望有聽日機票你返去(呢個時候,你即時拎個電話出黎,上cx airline個網).你今日入房休息下先,唔好做家務喇,補張辭職信俾我就ok, mum會幫你搞掂…
重點
1.你冇話炒佢架,千萬唔好話你係唔要佢,係佢有需要走咋..小心!!
2.1個月通知,你冇話免佢,係唔收住,但保留追討權利(當然你可以唔追),千萬唔好講錯,否則佢可以告返你轉頭係你炒佢.
3.全程唔需要提唔借錢俾佢,只要講一大埋野.音波功...ee哦哦,總之越講越遠越遠……
以上方法,靚媽覺得對得住天地良心,由始至終,我會當佢真係家中有事,屋企人死左唔應該一萬幾千可以解決,也不應該只放假幾天.我是好僱主,也有同埋心,人家離開家鄉,家人出事,當然是即刻返去,所以我會俾佢即刻回去.搞掂先返黎啦!
但很多時候,工人就知道自己玩大左,佢會識自自然然識do……翻生既翻生,病危既也會渡過危險期...咁你就功德無量。
後記:咁肥J姐姐有冇試過出呢招問靚媽借錢呢?答案係冇!因為肥J知道靚媽係一定唔會借錢,所以佢都可以慳返D慘情戲.不過,事實肥J真係曾經試過做野做得唔好,話佢時佢話HOME SICK掛住仔女(總知成日出派佢仔女出場),我都係直接講以上說話….結果係:佢寫返封信俾我,多謝我照顧佢,覺得我好好,好希望繼續留係度喎…….

沒有留言:

張貼留言

僱主們一定要知法守法

最近不少人求助,當靚媽俾建議的時候,很多時佢地都話唔得,甚至買佢地怕...點解?因為僱主自己都話因為自己做左不少"犯法野","踩界野"....所以當工人有日玩野時都不敢揸正黎處理。 例如: 要工人做兩家工作,每月私下俾多少少。 買晒工...