2017年6月17日 星期六

<實用文: HOUSERULE要點定?>

<實用文: HOUSERULE要點定?>
有人問HOUSERULE有冇用?冇話冇用架,不過你想有咩用先?
我覺得俾HOUSERULE,主要係俾工人知道妳的要求,妳想佢點,是溝通的一個方法.唔係一陣佢乜都話唔知唔知.
不過,不要覺得佢睇左,就會跟,佢唔跟,就可以炒,大家要清楚呀!
定HOUSERULE都要有D技巧,今日又分享少少
[以下都是靚媽的小小小小意見,不喜勿插呀]
1. 你定立HOUSERULE,要合情合理,唔好太harsh(係都唔好寫落去),白紙黑字既野,一陣touchwood俾官見到就知你係個好mean的僱主.
2.你定houserule咋,唔係叫你定法律,所有野都係跟香港法例. 例如大肚即炒不用賠,借錢即炒不用賠等等….well,幾時大肚同借錢係犯法架?唔係你話乜就乜.
3. 多d用please, thank you, it is suggested等等的字眼,溫和d,多d解釋..(其實都係唔想佢拎住你份houserule做證據證明你係個衰僱主.)
4. houserule呢…大家唔好以為睇左就會跟,冇架,學校有校規都唔係個個學生會跟啦.你只係盡左自己僱主的責任,有主動同佢溝通,係咁架咋!
5. houserule要佢每3個月睇一次,之後簽名作實(註:簽名代表睇左,唔係代表佢會做),每3個月一次,係因為rules呢家野,係會忘記,係會唔做野,叫佢做下revision,唔好到時又I don’t know mum!如果佢又話I don’t know,我會叫佢呢返份野出黎,refer返去邊個chapter….
6.整個welcome speech, 扮下友善
以下少少example
例子1:叫佢放假早d返黎呀!!
Please return home before 8:30 pm on your holiday. Make sure you get enough rest and sleep before the working day.
例子2:叫佢沖澡快d唔好做spa!!
Limit your shower time in reasonable length of time. It is suggested not more than xx minutes. Save water. Save our world.
例子3:叫佢唔好黑面!!
This is your second home, have a sense of belonging. Always have positive attitude. You are always welcomed to talk to employers regarding your work and even your personal problems. You can suggest on how works to be done, however, employers’ final decisions prevail.
(以上9成都係廢話,玩下文字藝術咋)
靚媽的houserule有12個chapter….哈哈哈~係呀!剛續約,改左d,又叫佢溫故知新!(遲d逐個chapter share,可以呃12次likes!😄有人睇至算)



34 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 你的資料好有用呀, 我想請問可唔可以比個Rule & Guildeline內容可以send比我做參考呀?

    回覆刪除
  3. 你好呀,黎緊5月屋企會有新工人,之前果個唔係做得咁好,可否share你的rules and guideline俾我參考呀?謝謝!

    回覆刪除
  4. Hi靚媽, 我新手請左姐姐, 你可唔可以SHARE HOUSERULE俾我參考呀? 唔該你。

    回覆刪除
  5. Hi靚媽,可以email份HOUSERULE俾我嗎?唔該
    EMAIL: usuallykate@gmail.com

    回覆刪除
  6. 你好靚媽!
    可以參考一下你嘅houserule內容嗎?謝謝🙏

    回覆刪除
  7. 你好靚媽,請問可否參考下你嘅家規呢?第一次請工人,不勝感激!
    kathy_0203@hotmail.com

    回覆刪除
  8. Hello. Could you share a copy of the house rules and the other documents? E-mail: kelvinwong1608@gmail.com

    Thanks in advance.

    回覆刪除
  9. 靚媽你好! 我係新手第一次請姐姐, 姐姐仲未到. 請問你可唔可以SHARE HOUSERULE俾我參考呀? 唔該你!
    i.am.angelann@gmail.com

    回覆刪除
  10. 靚媽你好! 請問你可唔可以分享 HOUSERULE俾我參考呀? 謝謝!
    cocoleung06@gmail.com

    回覆刪除

  11. 靚媽你好! 我係第一次請姐姐, 姐姐仲未到. 請問你可唔可以SHARE HOUSERULE俾我參考呀? 唔該你!
    winnietam.hk@gmail.com

    回覆刪除
  12. Hi 靚媽, 請問可唔可以Share Houserules俾我參考呀? 感激!
    lingzizi@hotmail.com

    回覆刪除
  13. 你好!黎緊會第一次請姐姐。可以SHARE HOUSE RULES俾我參考嗎?謝謝!

    回覆刪除
  14. 你好呀,可唔可以share 俾我呀?唔該
    mingfai2424@gmail.com

    回覆刪除
  15. Hi 靚媽, 請問可唔可以Share Houserules俾我參考呀? 感激!
    hu.jiaxi@yahoo.com

    回覆刪除
  16. 靚媽你好, 我想請問可唔可以Share Houserules俾我參考呀? 我而家要炒舊工人,希望新工人有個好開始! 先多謝你呀!hoc9jai@gmail.com

    回覆刪除
  17. Hello 靚媽! 第一次請姐姐, 佢8月就黎香港了, 本身有好多疑問, 但睇完你既文章之後, 解答左好多我既疑慮呀! 宜家開始做功課, 希望可以同姐姐有個好開始, 請問可唔可以 share Houserules 俾我參考下呀? 謝謝您 <3
    babyng1908@gmail.com

    回覆刪除
  18. 靚媽你好! 請問你可唔可以分享 HOUSERULE俾我參考呀? 我係新手想請工人,萬分感激! Email: ivyarshan@gmail.com

    回覆刪除
  19. Hello 靚媽,想問下可唔可以分享houserule 俾我? 謝謝你呀����
    Mei.nicoleyau@gmail.com

    回覆刪除
  20. 您好,請問可以分享houserule俾我嗎?唔該曬
    rainwingip@gmail.com

    回覆刪除
  21. 可以分享house rule嗎? 多謝靚媽^_^
    Gladjill0512@gmail.com

    回覆刪除
  22. Hi can you share with me , kapo827@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  23. Can you share with me @ kapo827@yahoo.com.hk, thanks

    回覆刪除
  24. 哈囉你好 第一次請姐姐 可唔可以share house rule for reference? Thankyou so much!

    回覆刪除
  25. Hi can you share with me pls? Can you send to my email, thanks a lot! iamamusicman513@gmail.com

    回覆刪除
  26. Hi can you share with me pls? Can you send to my email, thanks a lot! iamamusicman513@gmail.com

    回覆刪除
  27. Hi Can you share with me? cattylou85@gmail.com

    回覆刪除
  28. Hi! Can you share with me please???? Thankssssssss
    shero1501@gmail.com

    回覆刪除
  29. hi could you please share house rule ? Please could you email to me. Thanks so much. joannelau20151022@gmail.com

    回覆刪除
  30. Hi! Can you share with me please???? Thankssssssss
    koey-wong@hotmail.com

    回覆刪除
  31. Hello, can you share these houserules to me? Many thanks!!! Email: fongwyv@gmail.com
    Thanks for sharing.

    回覆刪除
  32. 你好,靚媽,請問可否分享 HOUSERULE俾我參考呀? 我係第一次請工人,不勝感激!
    fishdie007@yahoo.com.hk

    回覆刪除

僱主們一定要知法守法

最近不少人求助,當靚媽俾建議的時候,很多時佢地都話唔得,甚至買佢地怕...點解?因為僱主自己都話因為自己做左不少"犯法野","踩界野"....所以當工人有日玩野時都不敢揸正黎處理。 例如: 要工人做兩家工作,每月私下俾多少少。 買晒工...