2017年6月17日 星期六

僱主們一定要知法守法

最近不少人求助,當靚媽俾建議的時候,很多時佢地都話唔得,甚至買佢地怕...點解?因為僱主自己都話因為自己做左不少"犯法野","踩界野"....所以當工人有日玩野時都不敢揸正黎處理。
例如:
要工人做兩家工作,每月私下俾多少少。
買晒工人休息日法定假日,工人一個月放得一日。
工人半夜要起身照顧bb,但日間係照樣工作。
keep工人passport。
等等等等
以上大家以為你情我願,一次半次還好,冇事就冇事,要反轉豬肚時就冇人可憐你,佢地變臉好快架,有工會有律師教嘛。
僱主們一定要知法守法,否則幫你都幫唔到

4 則留言:

  1. 靚媽,可以同你交換通訊資料嗎? 我有好多問題想請假

    回覆刪除
  2. 靚媽你好!經人介紹讀到你的文章如獲至寶,一口氣讀完,深深俾你的智慧和幽默折服。相信你平時一定也好忙,希望你空閒時可以繼續發表你的家傭作戰指南,實在十萬分有用呢!
    我呢排正計劃緊點樣問屋企菲傭是否會續約,想請教一下你的高見,因為發覺其他人同工人續約時最常出現兩個問題:一個係工人同意續約也辦完手續,但簽證出左之後無耐就用各種理由斷約(有的仲利用此機會已經來回一次鄉下添!),令雇主損失金錢同時間,好似玩左雇主一餐;另一個普遍情況係工人續約之後變質,似乎很難避免。當然我首先仲未知我工人是否會同我續約,但我又好驚工人續完很快又離開,或者不離開但越做越。請教你對於呢兩方面有何針對的好方法嗎?好希望可以收到你的回覆,先感謝你先!

    回覆刪除
  3. 靚媽,有工人事求指點

    回覆刪除

僱主們一定要知法守法

最近不少人求助,當靚媽俾建議的時候,很多時佢地都話唔得,甚至買佢地怕...點解?因為僱主自己都話因為自己做左不少"犯法野","踩界野"....所以當工人有日玩野時都不敢揸正黎處理。 例如: 要工人做兩家工作,每月私下俾多少少。 買晒工...